Yeni Başlayanlar Için Quadriceps Geliştirme

'Antrenman Programları' forumunda Blackveins tarafından 23 Ekim 2017 tarihinde açılan konu

  1. Blackveins

    Blackveins Moderator

    Katılım:
    14 Ekim 2017
    Mesaj:
    250
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Erkek
    Kabul edelim, tavuk bacaklara sahip bir vücut korkunç görünüyor ve tüm vücut geliştirme şakalarının temel taşıdır. Jimnastik salonuna gitmeyi ve daha önce hiç eğitilmemiş gibi görünen dev bir üst beden ve bacaklara sahip bir vücut geliştiricisi görerek daha da kötüsü yoktur. Önceki bilgiler bir kişinin bacaklarını eğitme kararını belirgin biçimde etkiler ve eğer bunları düzgün bir şekilde nasıl eğitir bilmiyorsa, bunu yapmak nasıl bir kullanım şeklidir? Bu makale, kuadriseps kası hakkındaki bilgiyi geliştirme ve bunları daha büyük ve daha tonlu yapmak için doğru alıştırmalar yapmak isteyen okuyucular için hazırlanmıştır.

    Kuadriseps kasları birçok farklı bölümden oluşur. Psaos majör ve minör, fleksion ve lateral döndürme sağlar. İliacus ayrıca fleksion ve lateral rotasyona izin verirken rectus femoris fleksiyon ve ekstansiyona izin verir. Kalçanız esnetildiğinde, vastus medialis, intermedius ve lateralis uzatmaya izin verir. Adductor magnus dörtlü yanal olarak döndürmeye yardımcı olur ve adduksiyon sağlar. Son olarak adductor brevis ve lognus, adduksiyon, medial rotasyon ve fleksiyon için izin verir. Bu bölümler anlaşılması zor olabilir, ancak büyük dörtlükler inşa etmeye çalışıyorsanız önemli bilgilerdir.

    Kuadriseps kasının farklı bölümlerini öğrendiğinize göre, şimdi onları ön plana çıkarmak için kullanılan egzersizlerden bazılarını öğrenmenin zamanı geldi. İki iyi vücut ağırlığı egzersizi, serbest atlama çömelmeniz ve yaygın olarak duvara oturduğunuzda duvar oturması olarak adlandırılan bir egzersizdir. Sanki bir sandalyeniz var, yorgunluğunuza kadar bu konumda kalın gibi. Benim dumbbell ile en sevdiğim egzersizler dambıl çömelme, dambıl kaldırma, dambıl adım atma, demir haçı, plie dambıl çömelme ve dambıl çömelme tezgahtır.

    Makinelere erişiminiz varsa, bacak eğitimi o kadar kolay ki. Bir makinede yapabileceğiniz en iyi egzersizlerden bazıları bacak basını, bacak uzatması, makine çömelme yalan, kesik kesmek, demirci makinesi çömelme, uyluk abdüktör ve uyluk adductor. Bu egzersizlerin hepsinde uygun formu kullandığınızdan emin olun. Uygun olmayan form, maksimum potansiyelinize ulaşmanızı engelleyebilir ve ayrıca yaralanmaya neden olabilir.

    Bacak egzersizinizi her hafta değiştirin. Temsilcilerin ve takımların sayısını değiştirin, farklı egzersizler yapın, setler arasındaki dinlenme miktarını değiştirin. Her zaman yeni bir şeyler denemek için aklınızı başlatın. Eğitim bacaklar acı vericidir ve çok az insan onlara eğitim düşüncesinden taviz vermez. Bağımlılık burada kullanışlıdır. Yeterince kötü olmasını istersen yapacaksın.