Kahvaltı Günün En Önemli Öğünde

'Beslenme' forumunda Blackveins tarafından 19 Ekim 2017 tarihinde açılan konu

  1. Blackveins

    Blackveins Moderator

    Katılım:
    14 Ekim 2017
    Mesaj:
    250
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Erkek
    Kahvaltı, günün en önemli yemeği. 7-8 saatlik iyi bir uykudan sonra, vücudunuz beslenmeye ihtiyaç duyuyor. Uyanýp güne baþladýktan sonra vücudunuz açlýktan kurtuldu. Uyuduğunuz saatler, muhtemelen yemekleriniz arasında geçirdiğiniz en uzun molondur ve bu, vücudunuzu kalorileri tutmak için tetikler. Kahvaltı atlamak, kilo kaybı sorunlarına ve gün boyunca azalmış enerjiye neden olabilir.

    Protein, karbonhidratlar ve lifi sabah yemeğine entegre ederek gününüzü enerjilendiren ve vücudunuzu maksimum kaloriyi yakma potansiyelinde tutacak sağlıklı bir nota basmaya başlarsınız. Kahvaltı, metabolizmanızın% 25'ini oluşturur. Bu, kahvaltı olmadan, yalnızca vücudunuzun normal şekilde yakabildiği kalorilerin% 75'ini yakma potansiyeline sahipsiniz demektir. Metabolizmanızın% 100'ünde kalabilmek için kahvaltı ve sonra 3-4 öğün yemek yemeniz gerekir.

    Ayrıca, kahvaltıya sağlıklı, iyi yuvarlanmış gıdalar eklemeyi deneyin. Yulaf ezmesi kahvaltıyı doldurarak harikadır. Hububat yüksek protein, ihtiyacınız olan tüm besinleri sunar ve zamandan tasarruf sağlar. Yumurta veya yumurta akıları mükemmel bir protein kaynağıdır ve herkesin zevkine uygun çeşitli yollarla pişirilebilir. Bir başka yüksek protein fikri, yağsız süt peyniridir. Tatlı tadı elde etmek için herhangi bir yemeğe taze meyve ekleyin, ayrıca çok fazla beslenme gerekir. Gerçekten zaman ve fikirleriniz olduğunda, yemek yedeği sallamak veya barı, ihtiyaç duyduğunuz tüm besin öğelerini kısa sürede sunacaktır!