Düşük Setler

'Antrenman Programları' forumunda Blackveins tarafından 23 Ekim 2017 tarihinde açılan konu

  1. Blackveins

    Blackveins Moderator

    Katılım:
    14 Ekim 2017
    Mesaj:
    250
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Erkek
    Damla takımları, güç antrenman rutine dahil etmek için harika bir araçtır. Birincisi, bir yayla vuran mevcut bir egzersiz rutini değiştirmek için harika bir yoldur. Ancak esas olarak kas dayanıklılığı ve gücü üzerinde çalışmanın harika bir yoludur. Daha az temsilci ile daha ağır bir ağırlıkla başlayıp daha fazla temsilciye daha hafif olacak bir sette hepsi bir damla takımının temel özelliklerini oluşturuyor. Bu aynı zamanda kalp atış hızınızı arttırdığı için bütün temsilcilerde iyi bir kardiyovasküler çalışma imkanı sunar. Yani, kuvvet antrenmanı esnasında temelde aralıklı bir kardiyovasküler egzersiz yapıyorsunuz demektir. Bunu tren yolculuğu yaparken kalp atışı monitörümü takarak araştırdım. Daha ağır ağırlık sırasında anaerobik eşiğinize (vücudunuzun yağ yakmayı durdurduğu ve glikozu yaktığı nokta) ulaşabilir ve daha sonra dinlenme sırasında geri düşer ve egzersiz sırasında tekrar yükselir.

    Egzersiz programınızdaki damla takımlarını kullanmanın en iyi faydalarını elde etmenin yolu, ağırlığı sizin için mümkün olduğunca hızlı bir şekilde değiştirip, temsilcilerin arasında dinlenmeye zamanınız olmayan bir iş ortağına sahip olmalısınız. Set tamamen bitene kadar dinlenmemelisin. Damla seti örneği:

    Demirci makinesinin üstünde eğildi
    * 25 lb'lik plaka, 10 lb'lik plaka ve 5 lb'lik plaka, her iki tarafta, 5 lb'lik plakanın tersine içeride.

    Her iki tarafta da ağırlığı 8 olan; dinlenmek yok -
    her iki tarafın 25lb'lik plakalarını çıkartın

    10lb ve 5lb'luk plakalı 10 temsilci; dinlenme yok -
    her iki tarafın 10lb'lik plakasını çıkar

    15 kişi veya başarısızlık; kümesinin sonu, dinlenin, sonra tekrar edin

    Bunu, o gün için seçtiğiniz tüm egzersizlerinizle yapabilirsiniz. En az 4 veya daha fazla egzersiz yapmak için tavsiye ederim. Bu prosesin ardındaki bilim: kasınızı, maksimumun% 80'i kadar ağırlıkla parçalayarak kası oluşturduğunuzdan, yaptığınız temsilcilerin miktarına göre kas dayanıklılığını geliştiriyorsunuz (örnekte, 33 temsilci yaptığınız halde) bir set), ayrıca maksimum ağırlığın% 80'inden daha ağır olan ilk serilerde güç geliştiriyorsunuz. Maksimum güç kazanımı sağlamak için setler arasında 1-2 dakika dinlendirdiğinizden emin olun. Ayrıca, egzersiz sırasında yağ yakma bölgeleri boyunca (duyma oranı) bisikletle yağ yakıyorsunuz.

    Her seferinde her gün haftalarca damla küpleri yapmam. Ben aydan bir hafta her vücut için damla setleri öneririm sonra düzenli 3 hafta sonraki ayarlar dönün ve daha sonra damla setleri tekrar dönebilirsiniz. Amacı, kaslarınızı parçalamak ve onlara bunları onarmak / yeniden inşa etmek için kas kazanmak istediğiniz şekildedir. Ancak kaslarınızı bu yoğun egzersizlerle parçalayıp asla bırakmazsanız kaslarınıza onarım / yeniden inşa etme zamanı vermezsiniz. Dolayısıyla kas kazançlarınızı kaybediyorsunuz.